Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1072-C0001
Номер на проект: ESF-1203-09-15003
Наименование: Био магазин Нова земя
Бенефициент: ЕТ "Нова Земя - Даниел Йорданов"
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.11.2013
Начална дата: 06.12.2013
Дата на приключване: 01.08.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Хасково
                    Димитровград
Описание
Описание на проекта: * Развиване на самостоятелна стопанска дейност чрез заемане на свободна пазарна ниша на територията на област Хасково и създаването на нови бизнес перспективи в областта на търговията с биопродукти.
Дейности: 1. Изготвяне стратегия и план на действие свързан с търговията на биопродукти на територията на област Хасково. Дейността се състой в събиране и анализиране на информация от вече съществуващи такъв тип търговски обекти; проучване потребността на потребителите съобразена с техните нужди.
2. Наемане на помещение . Подбиране на най-подходящо разположение на магазина спрямо различни локации в града за по-голямо удобство на потребителите.
3. Създаване на интернет сайт. Селектиране и предоставяне по достъпен начин на информация пряко свързана с дейността на магазина. След едно от последните проучвания за 2012 относно потреблението на интернет в България става ясно колко е важно за компаниите да подържат своя страница в интернет. 81.1% от българските потребители смятат, че компании с информационно присъствие в социалната мрежа са в крак с новите технологии. 67% признават, че корпоративните страници помагат за изграждането на доверие.
4. Закупуване на ДМА и ДНА - техника, стопански инвентар и софтуер за магазина. Оборудване на търговския обект с техника,стопански инвентар и софтуер с цел привеждане на помещението в готовност за извършване на дейност и улесняването на работния процес. Подбор на стелажи подходящи за помещението изцяло съобразени с общия интериор на магазина.
5. Публичност и визуализация Запознаване на обществеността с реализацията на проекта и дейността на магазина.Изработка на флаери,брошури , плакати ,банери и т.н. С този тип информираност се стараем да постигнем по-голяма заинтересованост от страна на потребителите.
6. Закупуване на био продукти за нуждите на магазина. Свързване с партньори и доставчици, споделящи принципите на новосъздадената фирма. Разглеждане на ценови листи и закупуване на вече селектираната стока.
7. Подбор и наемане на персонал в новосъздадената фирма. Подбор на безработни лица отговарящи на определени изисквания необходими за работата в търговския обект.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 977 BGN
Общ бюджет: 17 585 BGN
БФП: 17 585 BGN
Общо изплатени средства: 17 584 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 585 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 17 584 BGN
2015 0 BGN
17 584 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 947 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 14 946 BGN
2015 0 BGN
14 946 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 638 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 638 BGN
2015 0 BGN
2 638 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз