ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1167-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02113
Наименование:
Здраве, спорт и красота
Бенефициент:
ВИЛМОНИК ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.11.2013
Начална дата:
05.12.2013
Дата на приключване:
01.04.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Успешно стартиране и развиване на дейността на „ВИЛМОНИК” ЕООД- гр.Варна
Дейности:
Дейност 3: Заплащане на наем и режийните разноски на спортния магазин-ателие. За извършване на заложените дейности по проекта и развиване дейността на фирмата ще бъде наето подходящо помещение в централната част на града- район Приморски. Предвидени са разходи за наем и режийни разноски, които да осигурят подходящ микроклимат в помещението за съхраняване на необходимите машини и артикули за извършване на дейността.
Дейност 4: Осигуряване на материали и консумативи за дейността на фирмата. За да започне дейността си фирмата след осигуряване на помещението и обзавеждането му ще е необходимо да се изработят спортните артикули: трика за художествена и спортна гимнастика, бански за състезателно и синхронно плуване, мая и пачки за балет, клинове за аеробика и облекла за спортни танци. Тренировачните спортни артикули ще бъдат изработени в серии, от най- малките номера до юношеските размери. Всички те ще бъдат декорирани ръчно, а за състезателните екипи ще бъдат изработени индивидуални проекти, които с помощта на компютърната машина FIXY AUTO с ултразвуков фиксатор за топлинно залепване ще бъдат украсени с кристалчета. Тази съвременна машина от ново поколение, улеснява работата и повишава ефиктивността на производството.
Дейност 2: Разкриване на едно работно място и осигуряване на възнаграждения. Екипът за управление на проекта ще подготви документите на кандидата. Предпреимачът ще бъде назначен като самоосигуряващо се лице.
Дейност 5: Закупуване на обзавеждане и оборудване. За да започне дейност спортния магазин-ателие е необходимо да бъде обзаведен и оборудван. За целта се предвижда закупуването на бюро и стол за работното място на самонаетото лице. Стилажи и закачалки, за да бъдат подредени стоките за осъществяване на дейността. За производството на спортни стоки е предвидено, да се закупи оборудване – машина за автоматично поставяне и ултразвуково лепене на кристалчета за декорация и оверлог машина с дозатор за подаване на ластик. За извършване на търговската дейност е предвидено закупуването и на касов апарат. В бъдеще ще бъде разработен сайт и така ще се стигне до по-голям брой клиенти.
Дейност 1: Организация и управление на проекта. Екипът ще осъществява изпълнението по график на дейностите по проекта и ще: -Отговаря за изготвянето и спазването на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта; -Съдейства за предоставяне на достъп на представители на съответната оценителна комисия( Управляващ орган, Междинното звено и др.) до всички документи и цялата информация по проекта; -Изгражда и поддържа широка мрежа от контакти за осъществяване на дейността по проекта; -Съгласува изготвянето и определянето на възнагражденията по проекта; -Предвижда и докладва на Управителя на фирмата рисковете и несъответствията, свързани с изпълнение на проектните дейности. Отговаря за рационалността на поеманите задължения и извършваните плащания; -Отговаря за исканията на средства по съответните дейности; -Отговаря за извършването на плащания, изготвяне на справки и отчети, включително на възнаграждения и осигурителни вноски по проекта; - Докладва при откриване на нередност по дейностите. Провежда всички процедури по закупуване на машини и съоръжения. Извършва периодично оценки на степента на изпълнение на дейностите на екипа съобразно графика, както при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях.
Дейност 6: Осигуряване на информиране и публичност на проектното предложение. За да бъде оповестено, че проектът се финансира от Европейския социален фонд чрез ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 ще бъде изработена и поставена 1 брой постоянна информационна табела, 20 стикера и ще бъдат отпечатани и разпространени 500 бр. брошури. На доставеното оборудване по проекта ще бъдат поставени стикери, които да показват, че е закупено със средства по ОП „Развитие на човешките ресурси”. Всички дейности по информиране и публичност ще бъдат съобразени със съответните правила на Регламент 1828/2006 на Комисията, както и с Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ИНТЕР СОД EOOД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 564 BGN
Общ бюджет:
19 404 BGN
БФП:
19 404 BGN
Общо изплатени средства:
19 404 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
19 404
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 913 BGN
2015
15 492 BGN
19 404 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 494
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 326 BGN
2015
13 168 BGN
16 494 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 911
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
587 BGN
2015
2 324 BGN
2 911 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз