ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1154-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02102
Наименование:
Създаване на детски център "Монтесори"
Бенефициент:
Еджукейшън 2013 ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.11.2013
Начална дата:
04.12.2013
Дата на приключване:
01.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Да подпомогне стартиране на самостоятелна стопанска дейност в сферата на образованието и услугите за деца
Дейности:
1. Управление на проекта Тази дейност е необходима, за да може правилно и в духа на прозрачност да бъдат изпълнени проектните дейности. Тя включва: - Координиране на екипа за управление на проекта. - Планиране и провеждане на периодични работни срещи на екипа по управление на проекта. - Организиране и провеждане на тръжни процедури за доставка на материали за стартиране на дейността; доставка на оборудване и стопански инвентар; услуги за визуализация и информиране на обществеността.
2. Публичност и визуализация С цел осигуряване на информираност и публичност относно източниците на финансиране на проектното предложение, целите, задачите, дейностите и очакваните от тях резултати, се предвижда реализирането на следните елементи на информационна кампания: изработване и поставяне на видно място на информационна табела по задание на Агенцията по заетостта; изработване и поставяне на стикери на новозакупеното оборудване; Информационно събитие при приключването на проекта за отчитане на постигнатите резултати; Предвидените дейности по визуализация и информиране на обществеността, ще бъдат в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) № 1828/2006 и насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност по настоящата схема.
3. Назначаване на персонал. Ще бъдат поканени специалисти с подходяща квалификация в областта за работа с деца. Методът „Монтесори” не се изучава в процеса на обучение във ВУЗ, а като допълнително обучение. С тях ще бъдат проведени индивидуални интервюта, с цел да се провери до колко съвпадат кариерните им планове с визията на новото дружество. Кандидатът с най – близка визия до нашата идея ще бъде назначен на работа, като се спазват Кодекса на труда и другите нормативни документи в трудовото законодателство. Работното място ще бъде запазено най – малко 1 година след приключване на проектните дейности. Ще започне и активната трудова дейност на само-наетото лице
4. Доставка на оборудване Предвиденото за закупуване оборудване ще позволи дружеството да бъде по – конкурентноспособно при стартиране на дейността си. Чрез тръжна процедура ще бъде избран изпълнител, който ще достави оборудването, необходимо за стартиране на дейността. На закупеното оборудване ще бъде поставен стикер с ясно обозначение на финансиращия орган, според регламент № 1828/2006 и насоките за публичност и визуализация. Оборудването, както и дейността на дружеството ще бъдат запазени минимум 5 години след завършване на проектните дейности.
5. Първоначална доставка на материали и консумативи за стартиране на дейността Ще се закупят необходимите материали за първоначалното стартиране на дейността – детска занималня. Те са необходими за създаване на приятно и привлекателно място за занимания на децата. Учебните материали са грижливо подбрани с цел насърчаване и стимулиране на детското развитие.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 999 BGN
Общ бюджет:
16 541 BGN
БФП:
16 541 BGN
Общо изплатени средства:
16 541 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
16 541
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
4 000 BGN
2015
12 541 BGN
16 541 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
14 059
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 400 BGN
2015
10 660 BGN
14 059 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 481
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
600 BGN
2015
1 881 BGN
2 481 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз