ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1194-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-01057
Наименование:
Създаване, стартиране и развитие на стопанско предприятие, предоставящо счетоводни и финансови услуги; туроператорска и туристическа агентска дейност; кетеринг; търговска, сделки с недвижими имоти и други
Бенефициент:
ВИП Туризъм и Одит ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.11.2013
Начална дата:
03.12.2013
Дата на приключване:
01.10.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Стопанското предприятие е стартиращо, като създаването му е с цел предоставяне възможност за бизнес дейност в сферата на услугите, повишаване нивото на заетостта, качеството на обслужване, инвестиции в човешкия капитал; Предлагания широк спектър от услуги, е свързан с нуждите и предпочитанията на клиентите, формиращи целевите пазари, както и с професионалната квалификация, опит и контакти на управител-а на стартиращото предприятие в областта на счетоводството, банковата дейност, хотелиерството и ресторантьорството, мениджмънта, търговията в т.ч. продажбата на недвижими имоти на български и руски граждани. Основна задача е предоставянето на услуги за населението на гр. София по предмета на дейността, а впоследствие с разрастването на стопанското предприятие и в Слънчев бряг и по Южното Черноморие
Дейности:
Дейност 1: Стартиране и управление на проекта Стартирането дейността на микро предприятието, както и стартиране на дейностите по изпълнение на проекта ще се осъществят в първият месец. Уточняване на комуникирането по проекта (вътрешна и външна, с Агенция по заетостта)
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо и видно място в помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ Проектиране, поддръжка, администриране и хостинг на интернет сайт.
Дейност 3: Наемане на търговско помещение за офис, в което ще се извършва дейността на предприятието. Наетото помещение ще се използва за офис от който ще стартира дейността си предприятието. През първите три месеца той ще е единствен, но с набиране на дейност ще се наемат и други офиси и производствени помещения.
Дейност 4: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие, както и за създаването на новите работни места. Паралелно с това още първия месец ще бъдат закупени със средства на собственика един преносим и един стационарен компютър, въртящи се столове, лазарен принтер и друго обзавеждане.
Дейност 5: Първоначално закупуване на материали Предвидените за закупуване материали са канцеларски и са необходими за първоначалния работен процес и ще бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 6: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и назначения по трудови договори персонал. Ще бъдат разкрити три работни места: Управител - 1 работно място. Изисквания към лицето: професионален опит в областта на счетоводството и консултантските услуги с висше образование специалност: счетоводство и контрол. Професионален опит в областта на туризма и търговията с услуги и мениджърски умения. Притежаване на съответните квалификации. Отчетник счетоводство – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с офис техника, текстообработка, работа с документи, писма, платежни документи, обработка на първични счетоводни документи, комуникация с клиенти и доставчици. Наличие на висше образование. Юрист консулт- 1 работно място Изисквания към лицето: Познаване на нормативните актове свързани с предмета на дейност на стопанското предприятие. Умение за защитава интересите на предприятието и да предпазва служителите от закононарушения. Работа с офис техника и валидна шофьорска книжка. Наличие на висше образование.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
16 555 BGN
Общ бюджет:
14 815 BGN
БФП:
14 815 BGN
Общо изплатени средства:
3 311 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
14 815
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
3 311 BGN
3 311 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
12 593
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
2 814 BGN
2 814 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 222
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
497 BGN
497 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз