Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1194-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-01057
Наименование: Създаване, стартиране и развитие на стопанско предприятие, предоставящо счетоводни и финансови услуги; туроператорска и туристическа агентска дейност; кетеринг; търговска, сделки с недвижими имоти и други
Бенефициент: ВИП Туризъм и Одит ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.11.2013
Начална дата: 03.12.2013
Дата на приключване: 01.10.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта:  Стопанското предприятие е стартиращо, като създаването му е с цел предоставяне възможност за бизнес дейност в сферата на услугите, повишаване нивото на заетостта, качеството на обслужване, инвестиции в човешкия капитал;  Предлагания широк спектър от услуги, е свързан с нуждите и предпочитанията на клиентите, формиращи целевите пазари, както и с професионалната квалификация, опит и контакти на управител-а на стартиращото предприятие в областта на счетоводството, банковата дейност, хотелиерството и ресторантьорството, мениджмънта, търговията в т.ч. продажбата на недвижими имоти на български и руски граждани. Основна задача е предоставянето на услуги за населението на гр. София по предмета на дейността, а впоследствие с разрастването на стопанското предприятие и в Слънчев бряг и по Южното Черноморие
Дейности: Дейност 1: Стартиране и управление на проекта Стартирането дейността на микро предприятието, както и стартиране на дейностите по изпълнение на проекта ще се осъществят в първият месец. Уточняване на комуникирането по проекта (вътрешна и външна, с Агенция по заетостта)
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо и видно място в помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ Проектиране, поддръжка, администриране и хостинг на интернет сайт.
Дейност 3: Наемане на търговско помещение за офис, в което ще се извършва дейността на предприятието. Наетото помещение ще се използва за офис от който ще стартира дейността си предприятието. През първите три месеца той ще е единствен, но с набиране на дейност ще се наемат и други офиси и производствени помещения.
Дейност 4: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие, както и за създаването на новите работни места. Паралелно с това още първия месец ще бъдат закупени със средства на собственика един преносим и един стационарен компютър, въртящи се столове, лазарен принтер и друго обзавеждане.
Дейност 5: Първоначално закупуване на материали Предвидените за закупуване материали са канцеларски и са необходими за първоначалния работен процес и ще бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 6: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и назначения по трудови договори персонал. Ще бъдат разкрити три работни места: Управител - 1 работно място. Изисквания към лицето: професионален опит в областта на счетоводството и консултантските услуги с висше образование специалност: счетоводство и контрол. Професионален опит в областта на туризма и търговията с услуги и мениджърски умения. Притежаване на съответните квалификации. Отчетник счетоводство – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с офис техника, текстообработка, работа с документи, писма, платежни документи, обработка на първични счетоводни документи, комуникация с клиенти и доставчици. Наличие на висше образование. Юрист консулт- 1 работно място Изисквания към лицето: Познаване на нормативните актове свързани с предмета на дейност на стопанското предприятие. Умение за защитава интересите на предприятието и да предпазва служителите от закононарушения. Работа с офис техника и валидна шофьорска книжка. Наличие на висше образование.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 16 555 BGN
Общ бюджет: 14 815 BGN
БФП: 14 815 BGN
Общо изплатени средства: 3 311 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 815 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 3 311 BGN
3 311 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 593 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 2 814 BGN
2 814 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 222 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 497 BGN
497 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз