Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.13-0280-C0001
Номер на проект: ESF-1113-01-07005
Наименование: "ПИЕР" (Подкрепа за институционална експертна реализация"
Бенефициент: Конфедерация на труда "Подкрепа"
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 09.09.2013
Начална дата: 29.11.2013
Дата на приключване: 01.04.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: да се интегрират устойчиво на пазара на труда представители на уязвима група – безработни младежи на възраст до 29г.
Дейности: Дейност 5. Предоставяне на обучение по ключова компетентност за представителите на целевата група Изпълнението на дейността ще се осъществи на два основни етапа: Етап 1. Подготовка на матерална база: За нуждите на обучението на крайните бенефициенти ще бъде определена зала за обучение от наличните в КТ „Подкрепа” помещения. На залата ще бъде поставена временна табела указваща вида на обучението и проекта по който се осъществава с посочени източници на финансиране и задължителните за визуализация графични елементи. Ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи. Обучителя и екипа по проекта ще подготвят необходимите бланки за отчитане на изпълнението съобразно правилата на програмата (образец на присъствен списък, анкетни карти и др.) Етап 2. Сформиране на групи за обучение и провеждане на обучение „Работа в екип”: Представителите на целевата група одобрени за включване в проекта ще бъдат разпределени в 3 групи по 11 участника всяка за да се гаранитара оптималност на броя на участниците в група и качество на обучителния процес. Преподавателя ще проведе обучението по следните основни модули: Модул 1 Какво е екип? Кога трябва да предпочетем индивидуалната работа? Кога е необходимо да работим в екип? Модул 2 Създаване и управление елементите на вътрешния климат на екипа Създаване и управление елементите на външната среда на екипа Модул 3 Екипни роли Определяне екипни цели Лидер на екипа Модул 4 Кои са задължителните типове хора, включени в екип? Как да ги открием? Професионално развитие на членовете на екипа Личностово развитие Модул 5 Екипна ефективност Конфликти Мотивация Комуникация Сътрудничество В каря на обучението след полагане на изпит, на успешно завършилите крайни бенефициенти ще бъде издаден сертификат, удостоверяващ преминатото обучение.
Дейност 1. Създаване на екип по проекта, управление За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. Екипа за управление на проекта ще се състои от ръководител, координатор, счетоводител, експерт юрист, експерт тръжни процедури и технически сътрудник. Вътрешна оценка на проекта ще се извършва периодично при осъществяването на отделните етапи на проекта. Ръководителят на проекта ще следи и контролира реализацията на всички предвидени дейности. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на финансово – счетоводен отчет. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за действие”. Степента на изпълнение на всяка от дейностите ще се оценява чрез т.нар. “обективно проверими показатели”. Ще се изготвят месечни отчети от всеки представител от екипа на проекта, които ще се предават на Ръководителя за анализ и обобщаване на ситуацията. Лични месечни отчети ще изготвят: счетоводителя, техническият сътурдник и координатора на проекта. Счетоводителя ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Ръководителят ще изготвя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати и ще го представя на ръководителят на КТ „подкрепа”. В началото на всеки месец ще се провеждат срещи на екипа за контрол на напредъка и планиране на предстоящите дейности. Екипът по проекта ще има ангажимента и отговорността за подготовка на документацията за избор на външни изпълнители по дейностите, за които такива са предвидени, както и да изготви и представи пред ДО график на тръжните процедури в началото на проекта. В рамките на дейността ще бъдат оформяни и сътоветните отчетни документи съобразно правилата на програмата и изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ.
Дейност 4. Оборудване на новите работни места Изпълнението на дейността ще бъде възложено на изпълнители – доставчици на обзавеждане и оборудване. За целта се предвижада изготвянето на необходимата документация за избор на изпълнител съобразно ПМС69/2013, съгласуването и с ДО и подписване на договор с одобрените кандидати. В рамките на дейността одобрените доставчици ще следва да изпълнят:  Доставка на 30 бр. бюра  Доставка на 30 бр. офис стола;  Доставка на 30 бр. мултифункционални устройства  Доставка на 30 бр. преносими компютри съобразно параметрите посочени в приложение Б4 на бюджета на проекта.
Дейност 2. Дейности за популяризиране на проекта Изпълнителят ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Изпълнителят ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително: - бланки; - табели; - прес-съобщения; - доклади за вътрешно ползване и за външни партньори; - електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали; - всякакви други публикации; - на оборудването (знаци, стикери); - табела на сградата. Планирано е използването на следните мерки за информация и публичност: 1. Информационна табела. В периода на изпълнение на проекта Изпълнителят ще постави 1 брой в сградата на организацията. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата: а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз; б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ; в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; г) послание, което символизира помощта на ЕС – „Инвестира във вашето бъдеще”. 2. Брошура на проекта Планирано е изработването и разпространението на 2000 броя информационни брошури целите на проекта. Брошурата ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, брошурата ще съдържа: а) логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; б) наименованието на проекта, които се изпълнява; в) изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“. Основната задача на брошурите ще бъде да послужат като средство за информиране на представителите на целевата група за възможността за включване в проекта по достъпенн за тях начин. Изготвените брошури се предвижда да бъдат разпространявани посредством ДБТ, на обществени места, в учебни заведения. 3. Публикации в регионален вестник Бенефициентът ще изготви три публикации. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, всякa публикация ще съдържа и изявление за отговорността: „Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. КТ „Подкрепа” носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенция по заетостта”.
Дейност 3. Подбор на представителите на целевата група Дейността по подбор на конкретните представители на целевата група на проекта, които да бъдат привлечени за уастие в проектните дейности се предвижда премине през следните основни етапи: 1. Изпращане до ДРСЗ – София на заявка за подобор 2. Преглед и проверка на получен „дълъг списък” на регистрираните безработни младежи, отговарящи на профила на целевата група на проекта 3. Изготявне и предоставяне на съответната Дирекция Бюро по труда на „кратък списък” на лицата, които да бъдат поканени на интервю. 4. Провеждане на индивидуални интервюта с лизата от изготвения „кратък списък” 5. Документиране на изпълнението на дейността 6. Сключване на индивидуални споразумения с одобрените участници.
Дейност 6. Осигуряване на заетост за 12 месеца за представителите на целевата група, успешно завършили обучение по проекта. Всички крайни бенефициенти, успешно завършили обучението по проекта, ще бъдат назначени на трудов договор за една година в кандидата по проекта – КТ „Подкрепа”. Лицата ще лъдат разпределени в следните длъжности, съобразно висшето образование което са завършили: юрист – 26 лица икономисти- 2 лица., деловодител- 2 лица,
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 357 799 BGN
Общ бюджет: 352 173 BGN
БФП: 352 173 BGN
Общо изплатени средства: 352 069 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 352 173 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 71 500 BGN
2014 263 188 BGN
2015 17 382 BGN
352 069 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 299 347 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 60 775 BGN
2014 223 709 BGN
2015 14 774 BGN
299 259 BGN
В т.ч. Национално финансиране 52 826 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 10 725 BGN
2014 39 478 BGN
2015 2 607 BGN
52 810 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 3 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз