Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0060-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-3
Наименование: „Експертите в Областна администрация - Габрово - компетентни, мотивирани, ефективни”
Бенефициент: ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ГАБРОВО
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 02.08.2013
Дата на приключване: 02.05.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северен централен
               Габрово
                    Габрово
Описание
Описание на проекта: Да се повиши капацитетът и професионализмът на човешките ресурси в Областна администрация - Габрово
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта Целта на тази дейност е да се осигури доброто управление и изпълнение на проекта и да се гарантира законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Дейност 1 включва: • цялостно управление на дейностите по проекта • наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта • финансова и техническа отчетност • координация между членовете на екипа В рамките на дейността ще се сключат договори с членовете на екипа, ще им бъдат изготвени задания за работа. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на Изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети.
Дейност 2: Разработване на документация и избор на изпълнители по реда на ЗОП Дейността включва разработването на документация за 2 процедури за избор на изпълнител. Съгласно бюджета на проекта груповите модулни обучения ще бъдат възложени с публична покана, а дейностите по информация и публичност ще бъдат директно възложени. По изпълнението на дейност 2 ще бъдат назначени комисии за оценка на офертите и избор на изпълнители. Цялостният процес на провеждане на процедурите ще бъде организиран в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност и прозрачност и в изпълнение на разпоредбите на Закона за обществените поръчки.
Дейност 3: Индивидуални обучения в Институт по публична администрация (ИПА) Индивидуалните обучения на служителите от Областна администрация ще се извършат от Института по публична администрация. На всеки служител бе предоставена възможността да идентифицира своите професионални дефицити и да избере подходящи обучения от каталога на ИПА за 2013г. В рамките на тази дейност служителите от администрацията ще преминат следните обучения: Програма: Управленски умения в администрацията 1) Модул: Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА–1) – 2 служители 2) Модул: Делова етика (УА–7) – 1 служител Програма: Управление на човешките ресурси 1) Семинар: Планиране на човешките ресурси (ЧР–1) – 1 служител Програма: Ефективни комуникации на държавната администрация 1) Семинар: Комуникационна стратегия – разработване и план за реализиране (ЕФ–1) – 1 служител 2) Семинар: Изграждане на публичен имидж (ЕФ–4) – 1 служител 3) Семинар: Специфика на междукултурните комуникации (ЕФ–5) – 1 служител 4) Семинар: Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ–8) – 1 служител Програма: Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията 1) Семинар: Оценка на въздействието на законодателство и политики (предварителна и последваща) (ПР–1) – 1 служител 2) Семинар: Административна стилистика (ПР–4) – 5 служители 3) Курс: Основни производства по АПК (за юристи) (ПР–5) – 1 служител 4) Курс: Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР–6) – 1 служител 5) Курс: Прилагане на Гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР–7) – 1 служител 6) Курс: Правна уредба и приложение на Гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР–8) – 1 служител 7) КУРС: Политиката за защита на личните данни на ЕС, правната регулация и практика в България (ПР–11) – 1 служител 8) Курс: Форми на сътрудничество между aдминистрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) – 1 служител 9) Семинар: Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР–16) – 1 служител Програма Финансово и стопанско управление 1) Курс: Одитна дейност на публичните финанси (ФС–1) – 1 служител 2) Курс: Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС–3) – 1 служител 3) Курс: Устройство на територията – политика и управление (ФС–8) – 1 служител Програма Е-Правителство: изграждане, умения 1) Семинар: Е-правителство: успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО–1) – 1 служител 2) Курс: Електронни тaблици с MS Excel (напреднали) (ИТО–9) – 4 служители 3) Курс: Основни познания за Visual Basic и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel (ИТО–19) – 1 служител 4) Курс: Бази данни с MS Access (начинаещи) (ИТО–20) – 1 служител 5) Курс: Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) (ИТО–23) – 1 служител Програма: Специализирано чуждоезикова обучение 1) Курс: Разговорен английски език (надграждащ курс) (ЧЕО–1 Б) – 2 служители 2) Курс: Делови умения – участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО–4) – 2 служители
Дейност 4: Групови модулни обучения Тази дейност предвижда организирането и провеждането на 2 групови модулни обучения за целевата група. Първото ще бъде насочено към укрепването на екипността в Областна администрация, а второто ще обхваща теми, свързани с подобряване ключови компетенции на експертите. В първото обучение ще се разгледат следните теми: създаване и работа в екип, мотивиране на членовете на екипа, управление и решаване на конфликти, екипна съвместимост, лидерски умения. Второто обучение ще включва теми като: водене на работни срещи и съвещания, презентационни умения, работа под напрежение и др. Обученията ще бъдат изнесени и в тях ще участват всички щатни служители на Областна администрация (около 30 души), тъй като се цели подобряване на екипността. Всяко обучение ще бъде осъществено в рамките на 3 дни. Ще бъдат използвани интерактивни подходи и разнообразни методи на обучение: ролеви игри, симулации, работа в малки групи, анализ на казуси и др.
Дейност 5: Дейности по информация и публичност Тази дейност ще включва: Организиране и провеждане на конференции – Предвидени са 2 вида конференции: пресконференция – която ще бъде в началото на проекта и ще представи целите и дейностите на проекта; конференцията за споделяне на опита, която ще бъде проведена през последния месец на проекта и ще допринесе за мултиплициране резултатите от проекта и обобщаване на постигнатото. Отпечатване на 3 статии – Ще бъдат изготвени 3 информационни материала, които ще бъдат отпечатани в регионални издания. Така ще се осигури присъствие на основната информация за проекта и поетапно постигнатите резултати в регионалните печатни и електронни медии. По този начин информацията ще достигне до максимален брой хора – преки и косвени бенефициенти. Изготвяне на 1 банер - за популяризиране на проекта и осигуряване на визуализация по време на груповите модулни обучения. Изработване на презентационни комплекти (рекламни клипбордове с капак, блокноут и химикал) – Ще бъдат изработени 100бр. презентационни комплекти, които ще се раздадат на конференциите и на целевата група от Областна администрация. Те ще рекламират ОПАК, ЕСФ, ЕС и проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"ЕКС-ПРЕС" ООД
3 ММ Консулт
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 72 689 BGN
Общ бюджет: 63 776 BGN
БФП: 63 776 BGN
Общо изплатени средства: 63 776 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 63 776 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 22 011 BGN
2014 41 765 BGN
2015 0 BGN
63 776 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 54 210 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 18 709 BGN
2014 35 500 BGN
2015 0 BGN
54 210 BGN
В т.ч. Национално финансиране 9 566 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 302 BGN
2014 6 265 BGN
2015 0 BGN
9 566 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Дейност 1: Изготвени функционални характеристики на екипа
Индикатор 5 Дейност 1: Сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 6 Дейност 1: Проведени срещи на екипа
Индикатор 7 Дейност 1: Изготвени технически и финансови отчети
Индикатор 8 Дейност 2: Разработени тръжни документи
Индикатор 9 Дейност 2: Подадени оферти
Индикатор 10 Дейност 2: Проведени процедури
Индикатор 11 Дейност 3: Обучени служители от ОА в ИПА
Индикатор 12 Дейност 3: Обучени жени
Индикатор 13 Дейност 3: Получени сертификати
Индикатор 14 Дейност 3: Преминати обучения
Индикатор 15 Дейност 4: Проведени групови модулни обучения
Индикатор 16 Дейност 4: Обучени служители
Индикатор 17 Дейност 4: Разработени програми за групово модулно обучение
Индикатор 18 Дейност 5: Проведени конференции
Индикатор 19 Дейност 5: Публикувани статии е медиите
Индикатор 20 Дейност 5: Изготвен банер


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз