Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.08-0094-C0001
Номер на проект: A12-22-87
Наименование: Ефективна и компетентна общинска администрация Две могили
Бенефициент: ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 01.03.2013
Начална дата: 27.05.2013
Дата на приключване: 27.05.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северен централен
               Русе
                    Две могили
Описание
Описание на проекта: Повишаване капацитета на общинските служители в община Две могили за по ефективно и ефикасно изпълнение на професионалните си задължения
Дейности: Дейност 1 : Управление на проекта Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Две могили, в чийто състав са включени ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. В рамките на дейността ще бъде подготвена документацията за провеждане на тръжните процедури.
Дейност 2 : Обучения в Института по публична админисрация Предвидените обучения по съответното приложимо законодателство ще преминат общо 15 служители на общината. Ще бъдат проведени от Института по публична администрация. Конкретно това са: Юрист-1 служител 1.Обучение по АПК обучение по Основни производства по АПК (ПР-5) е предназначени за юристи в централната и териториалните администрации и имат за цел да представят основните принципи на административния процес, спецефични норми на Административноправния кодекс и относимата към него съдебна практика, както и визията на Европейските демократични правни системи за прилагането на принципите и нормите на административния процес Ръководители и експерти на община - 4 1.Обучение по "Работа с електронно подписани документи" обучение по: - Обработване на електронно подписани документи – получаване на документа, проверка валидността на подписа (верификация), отваряне на документа; - Обработка: редакция, становище, затваряне на документа; - Съхранение и изпращане на електронно подписан документ Обработка и съхранението ще позволи на общината да прилага разпоредбите на ЗЕДЕП в съответствие с приложимите изисквания и тълкуването от компетентните органи. Ръководители и експерти на община – 5(Дирекция ФСД и управление на собствеността) Обучение по „Счетоводна отчетност в бюджета на средства по проекти, финансирани от оперативни програми”, което ще позволи на обучените служители на общината да се изградят знания и умения за разработване и ефективно управление на проекти по ОПРР Ръководители и експерти на община – 5 Обучение по "Управление изпълнението на проекти с MS PROJECT" ще позволи на общината да разработва работни планове за изпълнение на проекти, следене и управление на изпълнението им със средствата на Microsoft Project За участниците в обучението са предвидени командировъчни в размер според Наредбата за командировките в страна.
Дейност 3 : Модулно обучение по ключови компетентности Обучение по ключови компетентности ще преминат общо 80 служители на общината, както следва: 1.Обучение „Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация” В обучението ще се включат 20 служителя Дирекция " Дирекция ФСД и управление на собствеността " - 7 служители; Дирекция " Дирекция Административно - правно и информационно обслужване "- 7 служители; Дирекция РРУЕППУТ - 6 служители и 2. Обучение „Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализация на интеграционните процеси” В обучението ще се включат 20 служителя Дирекция " Дирекция ФСД и управление на собствеността " - 7 служители; Дирекция " Дирекция Административно - правно и информационно обслужване "- 7 служители; Дирекция РРУЕППУТ - 6 служители и 3. Обучение „Лидерски умения и екипна ефективност” В обучението ще се включат 10 служителя Ръководни длъжности и експерти в общинската администрация. Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие.
Дейност 4 : Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” Обучение по компютърни умения ще преминат общо 60 служители (пет групи)на общината. Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word, MS Excel. Работа в интернет среда. Продължителността на обучението ще е 60 уч. часа. Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие.
Дейност 5 : Осигуряване на информация и публичност на проекта Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни, регионални и национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на община Две могили, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъде изготвена временна информационна табела, подготвени и отпечатани 200 цветни брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати.
Дейност 6 : Компютърни обучения
Дейност 7 : Дейности за информация и публичност
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 76 117 BGN
Общ бюджет: 69 948 BGN
БФП: 69 948 BGN
Общо изплатени средства: 69 948 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 69 948 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 15 223 BGN
2014 54 725 BGN
2015 0 BGN
69 948 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 59 456 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 12 940 BGN
2014 46 516 BGN
2015 0 BGN
59 456 BGN
В т.ч. Национално финансиране 10 492 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 284 BGN
2014 8 209 BGN
2015 0 BGN
10 492 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени от общия брой обучени..
Индикатор 5 Служители,успешно преминали обученията с получаване на сертификат.
Индикатор 6 Дейност 1 : проведена тръжна процедура
Индикатор 7 Дейност 1 : сключени договори
Индикатор 8 Дейност 1 : проведени работни срещи
Индикатор 9 Дейност 2 : обучени служители..
Индикатор 10 Дейност 3 : обучени служители...
Индикатор 11 Дейност 4 : Брой обучени служители..
Индикатор 12 Дейност информация и публичност : организиране на пресконференции
Индикатор 13 Дейност информация и публичност : Публикации в регионални медии
Индикатор 14 Дейност информация и публичност : Изработване на информационни бюлетини
Индикатор 15 Дейност информация и публичност : изработване на информационна табел


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз