Дейности:
|
Дейност 1: Обучение за професионално развитие по теми на ИПА В резултат на анализ на потребностите от обучение, направен в процеса на подготовка на проекта, са избрани темите за обучението за повишаване на квалификацията, както и конкретните служители, с потребност от такова обучение. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Разработване на годишния план за обучение на общинска администрация Стражица през 2013 г..
2. Изпращане на заявки до ИПА.
3. Обучение на 5 служители за „Управление изпълнението на проекти с MS Project” по график на ИПА.
4. Обучение на 4 служители по “Административна стилистика” по график на ИПА.
5. Отчитане на дейността.
Дейност 2: Чуждоезиково обучение. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Провеждане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на чл. 14, ал. 4 от ЗОП за избор на изпълнител на обучението.
- Отправяне на публична покана до организации, лицензирани от МОН за чуждоезиково обучение.
- Изчакване на сроковете по ЗОП за набиране на оферти.
- Разглеждане и оценка на предложенията и избор на изпълнител на обучението.
- Сключване на договор с избран изпълнител на поръчката /обучението/.
2. Провеждане на обучението по нива А.1 и В. 1.
3. Отчитане пред ОПАК.
Дейност 3: Обучение за работа с малограмотни граждани и хора в неравностойно положение. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Провеждане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на чл. 14, ал. 4 от ЗОП за избор на изпълнител на обучението.
- Отправяне на публична покана.
- Изчакване на сроковете по ЗОП за набиране на оферти.
- Разглеждане и оценка на предложенията и избор на изпълнител на обучението.
- Сключване на договор с избран изпълнител на поръчката /обучението/
2. Провеждане на обучението.
3. Отчитане пред ОПАК.
Дейност 4: Обучения в ключови компетентности. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Провеждане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на чл. 14, ал. 4 от ЗОП за избор на изпълнител на обучението.
- Отправяне на публична покана.
- Изчакване на сроковете по ЗОП за набиране на оферти.
- Разглеждане и оценка на предложенията и избор на изпълнител на обучението.
- Сключване на договор с избран изпълнител на поръчката /обучението/
2. Провеждане на обучението.
3. Отчитане пред ОПАК.
Дейност 5: Дейности за информация и публичност Дейността съдържа следните поддейности:
Поддейност 1: Провеждане на встъпителна и закриваща пресконференции.
Поддейност 2: Периодична информация в регионални вестници.
Поддейност 3: Периодична информация в общинския вестник.
Поддейност 4: Изработка на специална секция на Проекта на интернет страницата на Общината.
Поддейност 5: Документиране на дейностите от проекта със снимков и видео- материали.
Дейност 6: Управление и отчитане на проекта. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др.
Поддейност 1: Управление на проекта-
В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 души – ръководител, координатор и счетоводител. Със събирането на екипа ще се разпределят задълженията и ще се планира организацията на дейностите по проекта.
Поддейност 2: Отчитане на проекта-
Ще се изготвят междинни отчети - технически и финансови, съгласно договора за финансиране. Ще се събират документи и материали, доказващи напредъка и изпълнение на дейностите по проекта (договори, фактури, декларации, протоколи, заповеди, снимки, присъствени форми, удостоверения, сертификати, графици, списъци за получени материали и консумативи, анкетни карти и други). След приключването на проекта ще се изготвят и заключителните отчети.
|