Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.3.02-0058-C0001
Номер на проект: ESF-2302-06-11005
Наименование: "По-добри условия на труд в СУПЕРФИНИШ - 2000"
Бенефициент: СУПЕРФИНИШ - 2000 ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 30.05.2012
Начална дата: 31.07.2012
Дата на приключване: 01.11.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Пловдив
Описание
Описание на проекта: Подобряване условията на труд в предприятието при спазване на нормите и изискванията на законодателството по безопасност и здраве при работа. Проекта ще допринесе за адаптиране на управленските процеси в предприятието към нов подход при регламентирането и нормирането на труда и изграждането на съвременна система от трудови стандарти.
Дейности: Д1: Организация и управление на проекта; Мониторинг и контрол Изграждане на цялостна визия и план на проекта. Формиране и стиковане на екипа за организация и управление на проекта, детайлно организиране и разпределение на дейностите за периода на проекта. Работна среща на целия екип по проекта. Създаване на организация за системно наблюдение и вътрешна оценка на хода, изпълнението и качественото надграждане на дейностите по проекта. Разработен детайлен план за подготовка, изпълнение и отчет на всяка задача; разработване на индивидуални форми за отчет на работата на всеки участник в проекта, които се предават по различен график към Ръководител, в зависимост от ангажиментите. Оценка и наблюдение от всички публични изяви, от конференциите и в интернет. Създаване на йерархизиран механизъм от мерки за контрол и действие при неизпълнение на възложените ангажименти.
Дейност 2: Разработване на проектната документация. Разработване на документацията, необходима за успешната реализация на проекта; разработване на формуляри по проекта и прочее вътрешна документация, правила и процедури.
Дейност 3: Подбор на експертен екип. Сформиране на комисия за подбор на експертен екип по документи. Подготовка на задания за видовете експертни ангажименти. Подбор на консултанти и обучители по проекта, които ще разработват стандарти за безопасни условия на труд; обучители по обучителни модули от Дейност 6. Подготовка на типови договори за консултанти и обучители. Разработване на критерии и оценка на труда. Съблюдава се принципът за равнопоставеност.
Дейност 4: Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност. От анализът на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност ще бъде изяснено коректното текущото състояние на организацията по отношение на безопасните условия на труд и какви мерки трябва да се предприемат с цел подобряване на условията. Такива мерки биха могли да бъдат свързани с вентилация на помещения, осветление, пожароопасност, прекомерна ароматност и др. На базата на направения анализ се планират прецизно и ефикасно дейностите по настоящото проектно предложение.
Дейност 5: Модернизация и обезопасяване на съществуващ обект, технологични процеси, машини и съоръжения. Дейността ще премине през следните етапи: 1. Изграждане на пожароизвестителна инсталация; 2. Изграждане на вентилационно-абсорбационно съоръжение; 3. Създаване на условия за аргоно-мичен ръчен труд; 4. Озониране на въздуха в ароматните помещения; 5. Превенция на разливи, опасни смесвания на суровини и трудови злополуки чрез въвеждане на приставка за частично автоматизиране (без повишаване на количеството произведена продукция). За всички съоръжения е предвидена застраховка съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата СБФП.
Дейност 6: Програма за обучение. Обучение на служители за безопасна работа с нововъведеното работно оборудване и технологии. Подготвяне на план-програма по дати и участници за предвидените обучения. Предвидено е обучение за всички служители (32 души), разпределени в 3 групи за експлоатацията на пожароизвестителната система в продължение на 1 ден с 1 обучител. Предвидено е обучение за експлоатацията на вентилационната и аспирационна система за всички, въвлечени в производствената дейност служители (22 души) в 2 групи за 1 ден с 1 обучител. Проектът предвижда обучение на всички, въвлечени в производствената дейност служители (22 души) в 2 групи за 2 дни с 1 обучител във връзка с въвеждането на допълнително съоръжение за автоматизиране на зареждането на суровини. Проектът предвижда и обучение за всички служители (32 души), разпределени по обобщен конспект в 3 групи за три дни с двама обучители във връзка с изводите от извършения анализ по Д4 и Д3.
Дейност 7: Популяризиране на проекта. Връзки с обществеността, публикации, информираност. Създаване на цялотен ПР-план на проекта. Изготвяне на списък с ПР адресати. Популяризиране на проекта чрез печатни материали (брошури, листовки), лични срещи, интервюта, прес-съобщения и други ординарни и интерактивни ПР подходи, систематизирани в кампания. Интензивно уеб-отразяване в официалния сайт на СУПЕРФИНИШ – 2ООО ООД и чрез платени интернет съобщения. Организиране и провеждане на поне две информационни срещи за напредъка на проекта за работещите и търговските партньори (вкл. Потенциални заинтересовани среди, общо около 50 присъстващи), съпътствана от медийно отразяване. Предвижда се изработката на три информационни табели за монтаж на двете производствени сгради и на офис сградата; изработка на 3 банера за информационните събития и обучителните срещи; разработване на специфични информационни популяризиращи безопасността на труда (и проекта) брошури и листовки – минимум 2 вида, средно по 250 броя. Участия в семинари и конференции на други организации, изпълняващи подобни проекти (при покана). Публикации в регионалните и национални медии. Популяризиране на финансовата подкрепа от Правителството и ЕСФ. Писмена кореспонденция с институции, организации и медии с информация за хода на проекта.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 56 922 BGN
Общ бюджет: 35 762 BGN
БФП: 35 762 BGN
Общо изплатени средства: 35 762 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 35 762 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 11 324 BGN
2013 0 BGN
2014 24 438 BGN
2015 0 BGN
35 762 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 30 397 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 9 625 BGN
2013 0 BGN
2014 20 772 BGN
2015 0 BGN
30 397 BGN
В т.ч. Национално финансиране 5 364 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 1 699 BGN
2013 0 BGN
2014 3 666 BGN
2015 0 BGN
5 364 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2 Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз