Дейности:
|
Дейност 1 – Организация и управление на проекта Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се постигне чрез:
- Изготвяне на подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности;
- Организиране на първа работна среща, както и 10 регулярни;
- Създаване на механизъм за логистика и координация;
- Създаване на процедури за работа на сформирания екип;
- Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта, в това число процедури по НВМОП, протоколи, технически отчети, формуляри и форми, и др.;
- Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнието на дейностите по заложените график и бюджет;
- Проследяване изпълнението на заложените индикатори;
- Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
Дейност 2 – Извършване на проучване и разработване на комплексен анализ за прилаганите практики по управлението на човешките ресурси в община Кричим, съпоставени с прилагани практики в други държави-членки на ЕС Дейността ще включи:
- Извършване на проучвания за заснемане на съществуващото положение в управлението на човешките ресурси, чрез анкети и интервюта за настоящите прилагани практики в община Кричим;
- Извършване на проучване и систематизиране на прилагани практики по УЧР в други страни-членки на ЕС;
- Изготвяне на комплексен анализ и обобщен доклад с изводи и препоръки на проучените практики в УЧР по подобряване на условията за професионална реализация, осигуряване на равенство между половете, атестиране, мотивация, съществуване на компетентностни модели и управление на конфликти;
- Провеждане на Кръгла маса в община Кричим за запознаване на целевите групи с резултатите от проучванията и анализа и провеждане на дискусия.
Дейност 3 – Идентифициране и трансфер на ползвани добри практики в община Арадипоу в сферата на управление на човешките ресурси, както и в областта на управление на обученията, провеждане на дистанционни обучения, използването на речници на компетенц Дейността включва:
- Петдневно работно посещение в община Арадипоу на екип от 5 представители от община Кричим и двама експерти, от страна на избрания изпълнител, в областта на УЧР;
- Петдневно работно посещение на екип от 3 представители от община Арадипоу и двама експерти, от страна на избрания изпълнител, в областта на УЧР в община Кричим;
- Идентифициране на добри практики в УЧР, както и в изброените области, ползвани от община Арадипоу;
- Анализиране на индентифицираните добри практики и възможностите за трансферирането им в община Кричим;
- Създаване на модел за реципиране, адаптиране и внедряване на идентифицираните добри практики от община Арадипоу в община Кричим;
- Провеждане на обучение на служителите в община Кричим с цел повишаване на професионалните умения свързани с трансферираните добри практики;
- Провеждане на тридневна Конференция в град Пловдив, България за дискусия, обобщаване на анализираните теми, представяне на идентифицираните добри практики и изготвения модел за реципирането, адаптирането и внедряването им в община Кричим с участието на 60 представители на двете общински администрации – 20 от община Арадипоу и 40 от община Кричим.
Дейност 4 – Съвместно разработване на ръководство за УЧР, съдържащо конкретни практики и организиране на обучения за тяхното практическо прилагане с цел повишаване на административния капацитет на община Кричим Дейността ще включи:
- Организиране на едноседмични обучителни посещения на представители от двете общини, както следва:
-5 представители на община Кричим и 3 експерти, представители на избрания изпълнител в община Арадипоу;
-5 представители на община Арадипоу и 3 експерти, представители на избрания изпълнител в община Кричим.
- Разработване на ръководство за УЧР за нуждите на община Кричим, съдържащо конкретни практики, включващо политики и указания за работа, методологии и вътрешни правила за идентифицираните и трансферирани практики в процеса по управление на ЧР;
- Провеждане двумодулно обучение, теоретично и практическо, на тема „Управление на конфликти в работата на общинските администрации и екипи” с участието на 60 представители от Община Кричим в това число администрация, представители на общинския съвет и кмет.
Дейност 5 – Създаване на съвместен Консултативен център за обмяна на опит, мониторинг върху процесите, тенденциите и прилаганите иновативни подходи в сферата на управлението на човешките ресурси между Община Кричим и Община Арадипоу Дейността ще включи:
- Разработване на Устройствен и функционален статут за работа на Центъра;
- Провеждане на първа съвместна работна среща за приемане на Устройствения и функционален статут за работа и краткосрочна програма.
Дейност 6 – Дейности за информация и публичност Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва:
- Откриване на проекта с конференция с представители от двете страни за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
- Изработване банери и рекламни материали;
- Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите;
- Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии;
- Публикуване на информация на интернет страницата на община Кричим за прогреса на проекта.
Дейност 7 – Провеждане на одит за изпълнението на проекта Дейността ще включи:
- Удостоверяване, че проектът е постигнал специфичните си цели;
- Изработване на одитен план;
- Изработване на междинен одитен доклад;
- Изработване на годишен доклад;
- Изработване на окончателен одитен доклад.
|