Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0153-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-11010
Наименование: Доставяне на социална услуга "организиран транспорт" на служителите в „Бар” ЕООД
Бенефициент: „Бар” ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 20.09.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Пловдив
Описание
Описание на проекта: Общите цели на настоящото проектно предложение е чрез неговата реализация да се подобри качеството на живот, производителността и географската мобилност на служителите в „БАР” ЕООД
Дейности: Осигуряване на информиране и публичност на проекта. При изпълнение на дейностите за информиране и публичност ще бъдат спазени всички изисквания, съгласно ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Методите осигуряващи информиране и публичност, предвидени в проектното предложение са: • Пресконференции – 1 бр. начална; Началната пресконференция е едно от първите публични събития. Тя ще се реализира до 2-ри месец от от стартирането на проекта. На нея, ще присъстват представители на Кандидата по проекта, журналисти, представители на целевата група, и всички други заинтересовани страни. Същата, ще бъде открита от Ръководителя на проекта, който ще представи заложените цели на проекта, както и основната дейност за тяхното постигане. • Публикации в местни печатни медии – 2 бр. 1 бр. – Първата публикация ще отрази началната пресконференция. Тя ще информира за предстоящото изпълнение на проекта, както и преследваните при неговото изпълнение цели. 1 бр. – Втората публикация ще бъде направена в края на изпълнението на проекта, след осъществяването на финалната пресконференция, която ще отразява. В нея ще бъдат отчетени резултатите от изпълнението на дейностите по проекта. • Информационни листовки – 300 бр. - 150 бр. информационни брошури ще бъдат изработени и отпечатани относно предстоящото изпълнение на дейностите по проекта. Брошурите ще бъдат разпространени в началото на проекта сред целевата група, а именно служителите на Кандидата. - 150 бр. информационни брошури ще бъдат изработени и отпечатани с цел информиране на целевата група и обществеността в мястото на изпълнение на проекта за неговата реализация и постигнатите резултати. • Банер – 1 бр. Предвиден е 1 бр. банер, който да бъдае използван за началната пресконференция. На банера ще присъства информаця относно проекта, който се изпълнява /наименование на проекта, бенифициент/, ще изтъква приноса на Общността за неговото изпълнение, както и на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. • Табела – 1 бр. Табелата ще бъде поставена на видно място в офиса на Кандидата. Ще предоставя информация за наименованието на проекта, финансовия принос на Общността, както и периода на изпълнение на проекта. Обосновка: Изпълнението на дейността се обуславя от задължителното изискване по схема BG051PO001-2.2.03 „На път” Бенефициентът да информира обществеността относно получената безвъзмездна финансова помощ. Чрез реализирането на дейността ще се осигури милтиплициращ ефект на резултатите от осъществяването на проекта.
Организация и управление на проекта В срок до пет дни след одобрение на проекта и подписване на договор за финансова помощ Кандидатът ще сформира екип за организация и управление на проекта (ОУП), който ще се състои от ръководител, координатор, счетоводител и юрист. Ще бъдат сключени договори (трудови договори или допълнителни споразумения към трудовите договори) с лицата, ангажирани за изпълнението на съответните длъжности по проекта, с конкретно описание на задълженията и отговорностите им. Екипът, ще има задълженията да:  Организира и координира изпълнението на Договора за безвъзмездна финансова помощ за проекта по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» 2007-2013 г.;  Организира и ръководи разработването на проекта и свързаните с него документи;  Организира и координира процедурите за определяне на изпълнители на дейности, свързани с проекта съгласно действащото законодателство и ПМС № 69/2013;  Контролира изпълнението на дейностите по проекта чрез мониторинг и контрол по организирането на дейностите, сроковете за изпълнението им и върху крайните резултати от тях.;  Отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта - от стартиране изпълнението на проекта до окончателното му приключване, като докладва за напредъка на проекта пред Кандидата и УО;  Екипът за ОУП, в рамките на своята компетентност, ще отговаря за съхранението на документацията във връзка с изпълнението на проекта по реда и съобразно сроковете, съгласно договора за безвъзмездна финансова помощ;  Екипът, ще осигурява достъп и необходимото съдействие при провеждане на проверки на място от страна на УО на ОП „РЧР 2007-2013г.”, сертифициращия орган и одити от страна на одитиращи институции;  Екипът ще предприема, в рамките на своята компетентност, необходимите действия с оглед навременното и точно изпълнение на препоръките от проведени проверки на място и одити върху изпълнението на проекта. (Конкретните задължения на всеки един от членовете на екипа подробно са разписани в раздел ІІ. Екип за организация и управление на проекта от настоящия формуляр за кандидатстване). Екипа за организация и управление ще провежда редовни работни срещи, организирани от Ръководителя, относно изпълнението и напредъка на проекта, възникнали затруднения и намиране на решения за тяхното преодоляване, разпределянето на задачите и планирането на предстоящи действия. Ще се изготвят протоколи от работните срещи, които ще се предоставят и на Кандидата. Проектът ще бъде управляван, администриран и отчитан според изискванията и насоките за изпълнение на проекти, финансирани по схема BG051PO001-2.2.03 „На път”, както и според държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. Обосновка: Сформиране на екип за организация и управление е задължително спрямо изискванията на схема BG051PO001-2.2.03 „На път”. В едно с това коректното изпълнение и отчитане на дейностите по проекта изисква строга органицазия с точно, ясно и конкретно разпределени задължения и отговорности, за да се гарантира постигането на целите, заложени в проекта.
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители В екипа за организация и управление на проекта е включен юрист, който ще отговаря за планиране, организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители; ще следи за изпълнение на договорите, сключени за дейностите по проекта; ще изготвя кореспонденцията с всички заинтересовани страни; ще подпомага членовете на екипа за организация и управление в рамките на своите компетенции. Предвидено е да се изберат изпълнители за следните дейности:  Осъществяване на информиране и публичност на проекта. Изборът ще бъде направен съгласно ПМС №: 69/2013г.  Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за служителите на „БАР” ЕООД. Изборът на доставчик на гориво ще бъде направен съгласно ПМС №: 69/2013г.  Съгласно ПМС №: 69/2013 г. ще бъде избран доставчик за материали, консумативи и други материални активи необходими за изпълнение на дейностите по организация и управление на проекта. При избора на изпълнители ще се изпълняват изискванията на указанията за прилагане на принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Обосновка: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема и от правилата на договаряне, посочени в ПМС № 69/2013 г. Чрез нейното изпълнение се гарантира спазването на основните принципи за осигуряване на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при определяне на изпълнители на дейностите по проекта.
Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за служителите на „БАР” ЕООД Дейността ще се извършва посредством собстени превозни средства на Кандидата, а именно: - автобус Митсубиши Фузо (Роса) – 29+1 места; - автомобил Фолксваген Кади – комби (Еко фюъл) – 6+1 места. Двете превозни средства извършват общо 5 курса по съответните маршрути /3 курса осъществява автобуса и 2 курса автомобила/. Всеки един от курсовете имат различни маршрути. Разработените маршрути са съобразени както с нуждите на служителите, така и с тяхната ефективност и практичност. Автобус – сутрешен курс с. Скутаре (гараж) – гр. Пловдив, ул. „Колю Фичето” № 1 – гр. Пловдив, пл. „Сливница” – гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов” № 128 – Хепи Шел Север – Хепи Шел Юг – с. Скутаре (гараж). Сутрешния курс е предназначен за превоз на персонала за 1-ва работна смяна. Пълния курс е общо 51,6 км. и се извършва в рамките на 1 час и 30 минути. Автобус – следобеден курс с. Скутаре (гараж) – гр. Пловдив, ул. „Колю Фичето” №1 – гр. Пловдив, пл. „Сливница” – гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов” № 128 – Хепи Шел Север – Хепи Шел Юг – гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов” № 121 - гр. Пловдив, пл. „Сливница” – гр. Пловдив, ул. „Колю Фичето” № 1 – с. Скутаре (гараж). Следобедния курс е предназначен за транспортиране на втора смяна до обектите и отвеждане на служителите от първа смяна. Пълния курс е общо 51,06 км. и се извършва в рамките на 2 часа. Автобус – вечерен курс с. Скутаре (гараж) – гр. Пловдив, ул. „Колю Фичето” № 1 – Хепи Шел Север – Хепи Шел Юг – гр. Пловдив, ул. „Победа” № 37 – гр. Пловдив, ул. „Полковник Бонев” № 26 – гр. Пловдив, ул.”Пеньо Пенев” – гр. Пловдив, 5-то РПУ – с. Скутаре (гараж). Вечернит курс е предназначен за транспортиране на персонала за нощна смяна до обектите и отвеждане на служителите от втора смяна. При вечерният курс персонала се извозва до кварталите. Пълния курс е общо 58,86 км. и се извършва в рамките на 2 часа и 30 минути. Автобус Митсубиши Фузо изминава дневно за трите пълни курса 161,52 км. В рамките на проекта изминатото разстояние за 364 дни ще възлиза на 58 793,28 км. Разходната норма на гориво е 14 литра дизел на 100 километра. Следователно за изпълнение на дейността по проекта ще са необходими 8231,06 литра гориво – дизел. Автомобил – обеден курс Хепи Шел Север (гараж) – гр. Пловдив, пл. „Сливница” – Хепи Шел Север – Хепи Шел Юг - Хепи Шел Север (гараж). Обедния курс е предназначен за транспортиране на служителите от обедните междинни смени до обектите. Пълния курс е общо 56,8 км. и се извършва в рамките на 1 час и 15 минути. Автомобил – вечерен курс Хепи Шел Север (гараж) - Хепи Шел Юг - гр. Пловдив, пл. „Сливница” – Хепи Шел Север (гараж). Вечерния курс е предназначен за транспортиране на служителите от вечерните междинни смени до обектите и извозването до населеното място на служителите от обедните междинни смени. Пълния курс е общо 37 км. и се извършва в рамките на 45 минути. Автомобил Фолксваген Кади изминава дневно за двата курса 93,8 км. В рамките на проекта изминатото разстояние за 364 дни ще възлиза на 34 143,2 км. Разходната норма на гориво е 6 литра природен газ на 100 километра. Следователно за изпълнение на дейността по проекта ще са необходими 2 048,59 литра природен газ. За реализиране на дейността е назначен правоспособен шофьор Милчо Стоичков Василев с доказан опит, който е ключов експерт по настоящото проектно предложение. Той ще отговаря за превоза на служителите посредством автобус Митсубиши Фузо. Автобиографията на лицето, доказваща неговата правоспособност и опит е приложена към настоящото проектно предложение. Определеното възнаграждение на шофьора е на база отработени часове за извършения превоз. Общо трита курса на ден на автобуса възлизат на 6 часа. Шофьора ще бъде ангажиран 364 дни за периода на изпълнението на проекта, което се равнява на 2 184 часа. За превоза на служителите от междинните смени посредством автомобил Фолксваген Кади отговарят управителите за съответната смяна. За тази дейност няма да се изискват средства по проекта за тяхното възнаграждение. За обезпечаване на превозните средства с гориво ще бъде избран изпълнител по ПМС № 69/2013 г. Обосновка: Изпълнението на дейността се обуславя от задължителното изискване по схема BG051PO001-2.2.03 „На път”. Без изпълнението на настоящата дейност достигането на целите на проекта е неосъществимо.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Петрол АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 36 370 BGN
Общ бюджет: 15 993 BGN
БФП: 15 993 BGN
Общо изплатени средства: 15 993 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 15 993 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 15 993 BGN
15 993 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 13 594 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 13 594 BGN
13 594 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 399 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 2 399 BGN
2 399 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз