Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1159-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02107
Наименование: Старт на АРТ - Студио Декорела ООД
Бенефициент: ДЕКОРЕЛА ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.11.2013
Начална дата: 04.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Да стартира самостоятелната стопанска дейност и устойчиво да наложи на Варненския пазар ДЕКОРЕЛА ООД – АРТ Студио за ръчно изработена декорация, аранжировки и парти артикули, което да задоволи и най–изтънчения вкус на клиента при декорирането, интериорното и екстериорно оформление на сватби, кръщенета, рожденни дни, частни и фирмени партита, коктейли, семинари, конференци и други събития
Дейности: 1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни роцедури и закупуване на активи.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез фейсбук профила и уеб-сайта на фирмата.
3. Подготовка на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата, ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието.
4. Наемане на търговско помещение за дейността на фирмата. Ще се търси търговско помещение с обособен склад, в който да се съхранява оборудването. Местоположението ще бъде в централната част на града с добър човекопоток и с удобно място за паркиране, с големи витрини и място за външна табела. Това се прави с цел външния вид на АРТ Студиото да се отличава от преките си конкуренти. По този начин ще се постигне добра разпознаваемост и увеличение на продажбите. Ще се стремим към нестандартен интериор в обекта, който да е интересен и удобен за клиента, което ще събуди желанието му за разточителство. Ще се стремим да постигнем максимално онагледяване чрез мостри и презентации на услугата която предлагаме, а именно ръчно изработена декорация на събития като сватби, рождени дни, частни и фирмени партита, семинари, пресконференции, презентации и др. Ще обособим две работни места – едно с бюро за офис дейност, изготвяне на оферти и документация и едно с работна маса за изработване на декорация, картички, букети, аранжировки и др.
5. Закупуване на необходимите за дейността оборудване, техника, материали и консумативи и изработка на интернет магазин. Ще се закупият следните ДМА: 1. Касов апарат – с терминал за връзка с НАП – ще се използва при направени плащания от продажби. Предвидена е мобилна версия за да се улесни плащането на услугата директно при клиента и да не се налага той да идва повторно до офиса на фирмата. 2. Арка, стойки и свещници от ковано желязо – това са елементи от декорацията за изнесени сватбени ритуали, които придават особен чар на събитието и гарантират висока добавена стойност на цената на услугата. 3. Малка и голяма сгъваема шатра – които ще се използват за организиране на събития на открито. Подходящи са както за сватби, така и за партита, приеми и мероприятия навън. 4. Коктейлни маси – ще се използват за кетъринга на събитията, както на открито, така и в закрити помещения. 5. Професионална ютия с парогенератор – ще се използва за придаване на добър вънщен вид на платовете за декорация. 6. Сгъваема стълба – необходима е за монтажа и демонтажа на декорацията. 7. Компресор – необходим е за надуване на балони за декорация. 8. Машина за рязане и щамповане на картон – използва се за изработката на луксозни покани, картички, албуми, табелки и др. Придава висока добавена стойност на изработените артикули и уникален външен вид. 9. Такер и пистолет за горещ силикон – ще се използват за изработването и монтажа на декоративни елементи. 10. Мебели – за обзавеждането на търговското помещение са предвидени офис бюро и офис столове, работна маса, стелажи, диван за посрещане на клиентите и посетителски столове. Ще се закупят следните ДНА: 1. WEB сайт – ще се използва презентация на дейността на фирмата и организираните от нея събития. Ще има и електронен магазин в който ще се продават ръчно изработени декоративни елементи и аранжировки за всякакви поводи – целта на сайта е увеличаване на продажбите, чрез достигане на по-голям брой потребители. Ще се закупят следните материали: - Плат за изработване на калъфи за столове, деркоративни панделки за столове, различни размери стъкленици, декоративни камъни и перли, плат и панделки за декотация на маси, декоративни пергоратори за картички. Всички материали са необходими за стариране на дейността на студиото, тъй като те са необходими за почти всяко декоративно оформление на различни мероприятия. Ще се закупят следните консумативи, необходими за дейността: - Балони, цветен картон, телчета за такер, силиконови пръчки за поялник, карфици.
6. Назначаване на персонал Управителя на фирмата ще бъде самоосигуряващо се лице. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление, организация, намиране на наемодатели и наематели и продажби. Ще се назначи и технически сътрудник на пълен работен ден, който ще отговаря за безпроблемното протичане на оперативната работа в офиса, свързана с обслужването на клиенти и обновяване на информацията на сайта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 19 824 BGN
БФП: 19 824 BGN
Общо изплатени средства: 19 824 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 824 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 19 824 BGN
2015 0 BGN
19 824 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 850 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 16 850 BGN
2015 0 BGN
16 850 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 974 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 974 BGN
2015 0 BGN
2 974 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз