Дейности:
|
Работен пакет 1: Управление и мониторинг С оглед на ефективното протичане на проектните дейности и добра проектна и финансова дисциплина кандидатът е подбрал екип за управление и мониторинг, с чиято помощ ще изпълни проекта. След подписване на договора за безвъзмездно финансиране ще се стартират дейностите в този работен пакет:
- Формиране на екип за управление и мониторинг на проекта и сключване на договори за изпълнение по ЗЗД;
- Детайлно описание на правата и отговорностите на членовете на екипа по проекта;
- Прецизиране на разработения план за проектните дейности в съответствие с подписания договор;
- Организация и управление на цялостната организация на проекта;
- Провеждане на работни срещи на екипа за управление на проекта – в рамките на дейностите, свързани с управлението и координацията на проекта ще се провеждат месечни срещи;
- Подготвяне на необходимите проектни документи;
- Създаване на подходящите условия за мониторинг на проекта;
- Изготвяне на тръжни документации за доставка на оборудването, планирано за закупуване по проекта.
- Поддържане на ясни, толерантни и прозрачни отношения между кандидата и подизпълнителите по проекта; както и с трети страни като УО и звена за контрол.
- Организиране и провеждане на дейностите по публичност и визуализация.
С оглед на същността на дейностите и необходимостта от пространство ще се наеме административен офис за управление, реализация и мониторинг на проектните дейности, необходим поради липсата на подходящо пространство в помещенията, в които ще се развива производството. В рамките на проекта в този офис ще се изпълняват административните дейности, свързани с реализация и отчитане на Кандидата, както и обучение, оперативно счетоводство и други задачи, свързани с персонала на кандидата.
Работен пакет 2: Организация на производството Новото производство, предмет на подпомагане в рамките на настояшия проект, ще се помещава в помещение, наето от кандидата. Помещението, с площ от 30 кв.м., се намира на търговска улица в града, като потокът на минаващи е висок поради близостта на автогара, градски пазар, учебни заведения и жилищни квартали. За целите на производството помещението ще бъде ремонтирано и санирано със средства на Кандидата. Кандидатът предвижда комбинирането на съществуващо оборудване, което е собственост на съдружника, и ново оборудване, което ще повиши производителността и обогати възможностите за производство.
По проекта се предвижда да бъде закупено и инсталирано оборудване на обща стойност под 20 000 лв. и кандидатът трябва да спазва изискванията на ПМС 69/ 2013, но с оглед на добро финансово управление и спазване на принципа на прозрачността, е планирано събирането на три технически и ценови оферти за търсеното оборудване. Три технически и финансови оферти ще бъдат събрани и за доставка на материали/ консумативи за първоначално зареждане за производството. Планирано е закупуване на количество, което покрива нуждите на производството в рамките на 1 месец.
- Придобиване на разрешителни и др. документи, характерни за специфичната дейност;
- Доставка и монтаж на оборудване след извършени тръжни процедури и избрани изпълнители (от РП 1);
- Първоначално закупуване на материали и консумативи за производството.
Работен пакет 3: Организация на персонала - Подбор и назначаване на персонал за дейността – двама работници ще бъдат назначени за изпълнение на производствените дейности, като два месеца техните трудови възнаграждения, вкл. осигуровки са за сметка на проекта;
- Разработка и въвеждане на НАССР система – с цел спазване на нормативните изисквания в сферата на храните.
|