Дейности:
|
1. Провеждане на процедури за избор на доставчици на предвидените по проекта оборудване, материали и консумативи. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат изцяло съобразени с ПМС 69 и изискванията на Управляващия орган. Всяка от процедурите за избор на изпълнители ще бъде разработена и проведена изцяло съобразно изискванията на ПМС 69 и Ръководството на бенефициента. Към провеждане на процедурите ще се пристъпи едва след получаване на одобрение от Управляващия орган. Проведените процедури, заедно с всички оферти и документите по оценяване на кандидатите ще бъдат изпратени на Управляващия орган. 2. Провеждане на цялостна информационна кампания в съответствие с изискванията на програмата. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, избран на база процедура по ПМС 69, проведена в рамките на първата дейност по проекта. В рамките на информационната кампания ще бъдат реализирани следните дейности за публичност и визуализация:
Поставяне на видно място на табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на ДО;
Разполагане на пет плаката на видни места в офиса на компанията и на местата за изпълнение на проекта, които да информират за дейностите и източника на финансиране;
Изработване на два самозалепващи стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да се обозначи закупеното по проекта оборудване;
Изработване и разпространение на петдесет брошури, изцяло съобразно изискванията за публичност и визуализация, част от които ще бъдат изложени в бюрото по труда, съгласно регистрацията на компанията.
3. Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието. Кандидатът е предвидил сферата си на дейност така, че за да се осигури нормално протичане на работния процес е необходимо да бъде закупена една пакетажна машина. Чрез нея закупените перилни препарати ще бъдат разфасовани в по-малки количества, удобни за транспорт и ползване от крайните потребители.
Поради спецификата на предвидената за закупуване машина, тази дейност е предвидено да се реализира в рамките на два месеца.
4. Първоначално закупуване на необходимите за реализиране на проекта материали и консумативи. Към закупуване и доставка на заложените по проекта материали и консумативи ще се пристъпи след провеждане на процедура за избор на доставчик, съгласно ПМС 69. В бюджета на проекта са заложени разходи само за материалите и консумативите, които са нужни за протичане на нормален работен процес, съобразени изцяло със сферата на дейност на кандидата.
Предвидено е закупуването на осемнадесет тона прах за пране, който реално е голямата първоначална инвестиция и закупуването на опаковки от по 25, 10, 1 и 0,300 кг. за осигуряването на количества, достъпни за клиентите.
В крайната цена на перилния препарат са вложени и стойностите за транспорт до страната.
5. Стартиране на същинската дейност на предприятието. Бизнесът е свързан с внос и търговия на перилни препарати. Идеята е да се внесе висококачествен прах за пране от Германия. Предлагането е планирано да се концентрира за обществени перални, хотели с обособени перални и търговски обекти.
След бизнес проучване е осъществен контакт с фабрика за производство на перилни препарати в Германия. Фирмата изпрати мостри, които бяха тествани в обществени перални и бе потвърдено високото качество на изпиране. След внасянето, перилният препарат подлежи на пакетаж, тъй като предлаганата цена е най-изгодна в насипно състояние в индустриален палет от един тон.
Прахът ще се предлага на едро на всички хотели, разполагащи със собствена пералня, като консумацията ще е особено голяма през летния сезон в курортните комплекси в непосредствена близост до гр. Добрич.
След пакетаж, прахът за пране ще се предложи и в търговската мрежа в специализирани магазини за препарати.
6. Мониторинг, контрол и отчетност на цялостната дейност на проекта в пълно съответствие с правилата на програмата. Мониторинга и контрола обхваща цялостната дейност по проекта – от провеждане на тръжните процедури, през качеството на реализираните основни дейности, до оценката на ефекта и анализа на постигнатите резултати. Под контрол в рамките на тази дейност се включва както вътрешния, така и съдействието на кандидата за провеждане на външен контрол от страна на Възложителя. В този аспект, за осигуряване на максимална прозрачност, ще наблегнем върху коректното отчитане на проекта в технически и финансов аспект. Ще се изготви междинен доклад, съдържащ пълна информация за всички страни от изпълнението на дейностите за съответния период. Освен това ще бъде осигурен пълен достъп до техническата и финансова документация по проекта. 7. Оценка на ефекта и анализ на постигнатите резултати. Последният месец от графика е предвиден за оценка на изпълнението и анализ на ефективността. Анализът и оценката на изпълнението ще се базират както на събраната от вътрешния мониторинг информация през целия период на реализация на дейностите по проекта, така и на постигнатите крайни резултати за кандидата.
|