Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.16-0041-C0001
Номер на проект: ESF-2116-01-11001
Наименование: "Повишаване на адаптивността и квалификацията на човешкия капитал в ММ Солушънс АД
Бенефициент: "ММ Солушънс" АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.08.2012
Начална дата: 27.09.2012
Дата на приключване: 27.09.2013
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Обща цел: Придобиване и усъвършенстване на ключовите компетенции, водещи към повишаване адаптивността, устойчивостта и професионалното представяне на човешкия капитал в ММ Солушънс АД чрез провеждане на обучения на служителите с цел развитие на техните ключови умения, респективно осигуряване на по-висока конкурентноспособност и пазарна реализация на дружеството на българския, европейските и световните пазари.
Дейности: Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение на проекта” Описание: В рамките на изпълнението на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление изпълнението на проектните дейности. За целите на проекта членовете на екипа ще сключат граждански договори за почасова работа на база заповед за назначаване на екип. Обосновка: Изпълнението на тази дейност е ключова за създаването на условия за качествено и навременно изпълнение на проектните дейности в съответствие с изискванията и условията на Насоките за кандидатстване, Договора за безвъзмездна финансова помощ и Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата процедура
Дейност № 2 „Организация и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по ПМС № 55 от 12.03.2007 г.” Описание: Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 55 от 12.03.2007 г. за следното: 1. Избор на външен изпълнител за доставка на материали и консумативи за целите на провеждане на чуждоезиково обучение. 2. Избор на външен изпълнител за обезпечаване на дейностите по визуализация и публичност на проекта: организация на 2 пресконференции, 6 информационни табели, 150 информационни листовки и 2 публикации в периодичен печат. 3. Избор на външен изпълнител – доставчик на обучение по английски език. 4. Избор на външен изпълнител – доставчик на канцеларски материали и консумативи за целите на администриране на проектните дейности. Обосновка: чрез провеждане на гореописаните процедури се цели да бъдат избрани най-добрите, отговарящи на нуждите на предприятието, доставчици и изпълнители за изпълнение на планираните в проекта дейности по ПМС № 55 от 12.03.2007 г. при спазване основните принципи на откритост, прозрачност и конкурентост при избора. Натовареността на служителите на работното място, необходимостта от специфична експертиза и спазването на принципите на обективност и независимост при изпълнението на заложените проектни дейности обосновават избора на външни изпълнители за горепосочените дейности.
Дейност № 3 „Провеждане на обучения по английски език” Описание: Обучението по английски език ще обхване общо 130 заети лица в ММ Солушънс АД. Обучаемите лица ще бъдат разпределени в 9 групи, всяка от които в състав от 14/15 служители . Всяка една група обучаеми ще премине през обучение по английски език при учебна програма от 300 учебни часа, покриваща компетенции от 3 езикови нива, като всяко едно ниво е с хорариум от 100 учебни часа. Обучението ще бъде извършено от външна обучителна организация, избрана по реда и условията на ПМС № 55 от 12.03.2007 г. Преди стартиране на обученията външният изпълнител и екипът на проекта ще организират извършването на предварително тестване на обучаемите за определяне на тяхното входящо езиково ниво. На базата на резултатите от тестовете ще бъдат разпределени и конкретните групи по нива и компетенции. Доставчикът на обучение ще бъде задължен да осигури необходимите учебници/учебни помагала за всяко едно обучаемо лице в зависимост от стартовото ниво на компетенция и предложената методика на обучение. За целите на провеждане на обученията ММ Солушънс АД ще отдели една от своите учебни зали, която е с капацитет 18 човека и е оборудвана с необходимите дъска, презентационна техника, маси и столове. За останалите групи компанията ще наеме още 4 учебни зали. Всяка зала ще бъде използвана за провеждане на обучение на 2 групи обучаеми лица в различни дни, така че за всяка група да бъде обезпечена необходимата материална и техническа база за нормалното протичане ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД 2007 – 2013 ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА 24 Наименование на дейността: Дейност № 3 „Провеждане на обучения по английски език” на учебния процес. Доставчикът на залите за обучение ще бъде външен изпълнител. С цел по-добро координиране и администриране на провежданите обучения ММ Солушънс АД в качеството си на работодател ще сключи договори за обучение с всеки един служител от целевата група, така че двете страни да регламентират предварително своите задължения, права и отговорности по отношение на планираните обучения. Едновременно с това, ММ Солушънс АД ще изгради подходяща и ефективна система за мониторинг, контрол и оценка на качеството на провежданите от външния изпълнител обучения: за всеки един ден обучение ще има присъствени списъци на обучаемите лица, обучаемите лица ще бъдат анкетирани с цел оценка на проведените обучения снимки от проведени обучения. От друга страна, едно от условията при избора на външен доставчик на обучение ще бъде всяко едно ниво да завършва с финален тест върху целия материал и попълването на формуляр за обратна връзка от участниците за качеството и удоволетвореността им от провежданото обучение. Успешно издържалите изпитите лица ще получат сертификати/удостоверения за преминато ниво на компетентност съгласно европейската езикова рамка. Не на последно място, в края на обучението доставчикът на обучение ще е задължен да предостави доклад за обема и качеството на извършените от него услуги, в това число и препоръки за необходимостта от бъдещи инициативи на дружеството за допълнително развитие и усъвършенстване на ключовите компетентности на служителите. Обосновка: Чрез изпълнението на програмата за чуждоезиково обучение по английски език служителите на ММ Солушънс АД ще придобият нови знания и умения за постигне на по-високо качество на работната сила, ще премахнат бариерите в посока израстване на работното място, както и ще отговорят на индивидуалните си нужди и на нуждите на работодателя, ще повишат мотивацията си за работа, ще подобрят работните процеси в компанията и качеството на изпълнение на служебните си задължения.
Дейност № 4 „Дейности по обезпечаване на информация и публичност на проекта” Описание: Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: • Шест (6) информационни табели, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”. Информационните табели ще бъдат използвани за визуализиране на петте учебни зали, в които ще се провеждат обученията и една от тях за поставяне на видно място в административната сграда на дружеството. • Сто и петдесет (150) броя информационни листовки, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”. • Две публикации в печатни издания, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, съдържащи графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”. • Организиране и провеждане на две пресконференции, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта. • Публикуване на периодични информационни съобщения за напредъка по проекта на корпоративния сайт на „ММ Солушънс” АД с цел осигуряване на широка публичност на проекта и включените в него дейности, както и периодично обновяване на тази информация.
Дейност № 5 „Управление, координация, мониторинг и отчитане на проектните дейности” Описание: Тази дейност предвижда спазване на план- графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности в проекта и посочените индикатори; управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение; навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации; текущ контрол по осъществяване на дейностите и по отношение на външните изпълнители, избрани по реда и условията на ПМС № 55 от 12.03.2007 г.; анализиране и оценка на дейности, документи и др. Обосновка: Описаната дейност е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 110 950 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 27 737 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз