Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.14-0060-C0001
Номер на проект: A13-22-60
Наименование: Изграждане на висококвалифицирана и мотивирана администрация на Националната комисия за борба с трафика на хора за успешно осъществяване на функциите й в България и на международно ниво
Бенефициент: Национална комисия за борба с трафика на хора
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 14.03.2014
Начална дата: 30.10.2014
Дата на приключване: 30.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Укрепване на капацитета на Националната комисия за борба с трафика на хора (НКБТХ) за ефективно изпълнение на националната политика и стратегия за противодействие на трафика на хора на национално, европейско и международно ниво.
Дейности: Дейност 1. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта /Организация/ Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Управляващия орган. В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на проекта; Технически координатор на проекта; Финансов координатор. Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани резултатите от възложените задачи и извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за управлението и конкретното разпределение на отговорностите и задачите между отделните членове на екипа. Техническият координатор ще извършва текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности с цел спазване на крайните срокове и навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението им, ще изготви и следи индивидуалните обучителни планове на всеки от служителите. Финансовият координатор ще осъществява финансовата отчетност на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта и провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани помещения в сградата на Кандидата, определени за офис на проекта. Подготовката на междинните и финалните отчети за изпълнението на проекта ще се извърши съгласно Ръководството за изпълнение на проекти по ОПАК и изискванията на Управляващия орган. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на договора по ОПАК.
Дейност 2. Подготовка и провеждане на процедура за избор на подизпълнители по проекта /Избор/ Дейността включва подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители за извършване на следните дейности по проекта: 5,6,7 и 9.
Дейност 3. Изработване на индивидуални обучителни планове за служителите на НКБТХ относно одобрените обучения /Планове/ Дейността включва разработка на индивидуален план-график за всеки един служител на секретариата на НКБТХ, относно планираните за посещение курсове, времеви график за посещения, както и информация за получените сертификати след провеждането на съответните курсове.
Дейност 4. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА / Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: - един служител в обучение УА-3: Управление на човешките ресурси; един служител в обучение УА-9: Държавен протокол; един служител в обучение ПП-1: Разработване, прилагане и мониторинг на публичните политики; един служител в обучение ПП-2: Предварителна и последваща оценка на въздействието; един служител в обучение Прилагане на административно процесуалния кодекс ПП-5-2 неюристи; един служител в обучение ПП-7-2: Прилагане на Закона за защита на личните данни; един служител в обучение ЕБ-7: Годишно счетоводно приключване на бюджетната година; един служител в обучение ОПЕА-5: Етика и превенция на корупцията в държавната администрация; един служител в обучение ЕРФ-4: Възможности за работа и кариера в европейските институции; двама служителя в обучение ИТО-3: Електронни тaблици с MS EXCEL (надграждащ), един служител в обучение ИТО-6: Бази данни с MS ACCESS (базов курс); един служител в обучение ЧЕО – 1Б – 1: Комуникативни умения на английски език (надграждащ курс); един служител в обучение ЧЕО-2-1: Делови умения – участие в работни срещи, дискусии и посещения на английски език; един служител в обучение З-12-2Б-1: Разговорен английски език (надграждащ курс).
Дейност 5. Организиране на допълнителни езикови курсове за служителите от администрацията на НКБТХ, които не са включени в каталога за обучения на ИПА /ДРУГИ-езикови/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: - един служител в обучение по английски език в нива А2 и В1; един служител в обучение по бизнес английски ВЕС; двама служителя в обучение по английски език ниво С2 (Cambridge proficiency of English); един служител в обучение по португалски език, нива В1 и В2; един служител в обучение по турски език, нива В1 и В2; един служител в обучение по немски език, нива А2 и В1.
Дейност 6. Организиране и участие в специализирани обучения за служителите от администрацията на НКБТХ, които са пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват съответните служители /Специализирани обучения/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: един служител в обучение по корпоративна социална отговорност; един служител в обучение „Говорене пред публика. Умения за изнасяне на успешна презентация”; един служител в обучение „Умения за водене на пубична реч и водене на преговори”; двама служителя в обучение „Работа и общуване с медии”.
Дейност 7. Организиране и участие в обучения за служителите от администрацията на НКБТХ в ключови компетентности и меки умения /Ключови компетентности/ Посещение от девет служителя на обучения по „Умения за управление на задачи и делегиране” и „Супервизия - контрол на изпълнението на задачи” (организирани извън София).
Дейност 8. Изготвяне на вътрешно проучване за удовлетвореността и мотивацията на служителите след провеждането на обученията /Проучване/ В рамките на проекта, от проектния екип ще бъде изготвен въпросник с контролни въпроси относно удовлетвореността на служителите на НКБТХ от посетените обучителни курсове, тяхната оценка за проведените такива, както и от тяхната индивидуална нужда от допълнителни или продължаващи обучения.
Дейност 9. Дейности по информация и публичност /Публичност/ В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта Дейността ще включва: 9.1. Публикуване на информация за проекта на интернет и на фейсбук страницата на НКБТХ; 9.2. Дизайн и отпечатване на рекламни тефтери и химикалки по проекта, с които служителите да посещават обучителните курсове; 9.3. Включване на информация и резултатите от проекта и направеното проучване в годишния публичен отчет на НКБТХ на български и английски език.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 26 346 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 (Д) По Дейност 1 - Заповед за сформиран проектен екип съставен от 3 души административен персонал и определяне на задължения
Индикатор 5 (Д) По Дейност 1 - Проведени 9 работни срещи на проектния екип
Индикатор 6 (Д) По Дейност 1 - Изготвен МТД, ОТД
Индикатор 7 (Д) По Дейност 1 - Изпълнен проект
Индикатор 8 (Д) По Дейност 2 - Сключени договори или събрани първични счетоводни документи от изпълнителите
Индикатор 9 (Д) По Дейност 3 - Разработени 9 (девет) индивидуални обучителни плана
Индикатор 10 (Д) По Дейност 4 - Организирани и посетени 14 обучения
Индикатор 11 (Д) По Дейност 4 - Участвали 15 служителя
Индикатор 12 (Д) По Дейност 5 - Организирани и посетени 10 обучения
Индикатор 13 (Д) По Дейност 5 - Участвали 11 служителя
Индикатор 14 (Д) По Дейност 6 - Организирани и посетени 4 обучения
Индикатор 15 (Д) По Дейност 6 - Участвали 5 служителя
Индикатор 16 (Д) По Дейност 7 - Организирани и посетени 2 обучения
Индикатор 17 (Д) По Дейност 7 - Участвали 18 служителя
Индикатор 18 (Д) По Дейност 8 - Модел на въпросник
Индикатор 19 (Д) По Дейност 8 - Попълнени въпросници
Индикатор 20 (Д) По Дейност 8 - Изготвен анализ на резултатите
Индикатор 21 (Д) По Дейност 9 - Публикувана информация за проекта и дейностите
Индикатор 22 (Д) По Дейност 9 - Изработени рекламни материали по проекта
Индикатор 23 (Д) По Дейност 9 - Преведена и публикувана информация в отчета на НКБТХ


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз