Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0362-C0001
Номер на проект: ESF-2203-04-11003
Наименование: Стимулиране запазването на заетостта на персонала на МБАЛ Авис Медика ООД и Андрееви ООД чрез осигуряване на транспорт до и от работното място
Бенефициент: МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ АВИС - МЕДИКА ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 11.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Плевен
                    Плевен
Описание
Описание на проекта: Осъществяване на мерки, насочени към стимулиране на ежедневно пътуващите работници до работното си място и обратно на „МБАЛ Авис-Медика” ООД и „Андрееви” ООД, за да запазват своята заетост и конкретните си работни места. Осигуряването на адекватни, от страна на работодателите социални придобивки под формата на съобразен с работното време и местоживеене на лицата транспорт, ще доведет до запазване на заетостта на лицата и повишаване на качеството им на живот. Това ще доведе до подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, засилване на социалното включване и интеграция и отпадане от рисковите групи на пазара на труда. Всичко това води, до повишаване на качеството на живот на хората в страната
Дейности: Дейност № 1 Организация и управление на проекта Дейностите са необходими за детайлно запознаване с идеята и предвидените инициативи; уточняване начините за съгласуване на действията в процеса на реализация; развитието на проекта; предприемане на коригиращи действия и представяне на оценки по изпълнението. Поддържане на етични и морални норми и принципи на добро сътрудничество и овластяване на партньорите. Екипът по организация и управление на проекта ще бъде назначен със заповед на управителя на „МБАЛ Авис-Медика” ООД и ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Ще се сключат 3 бр. граждански договори Дейностите по проекта ще се изпълняват, като се спазват изискванията на Ръководството за изпълнение на проекта на ОПРЧР. Ръководителят на проекта ще бъде в непрекъснат контакт с управителите на двете фирми - партньорски организации, екипа по управление на проекта и целевите групи. В начолото ще се организира и проведе партньорска среща с представители на двете организации, за разпределяне на задължения и отговорности, за актуализиране на графици и организиране на хода на изпълнение на проекта. Екипът по управление регулярно ще организира и провежда работни екипни срещи. Ще се осигури воденето на точна и своевременна документация, отразяваща изпълнението на проекта; ще бъде осигурена отделна счетоводна аналитична отчетност за нуждите на проекта. Ще се изготвят технически и финансови отчети, регистриращи и отразяващи напредъка по изпълнение на проекта. Тези документи ще се представят на Управляващият орган на Оперативната програма.
Дейност № 2 Избор на външни изпълнители за обезпечаване на дейностите по проекта Ще бъде спазена нормативната база на ПМС №69 от 12.03.2007 г. при определяне на изпълнители на доставки и услуги, плащанията на които изцяло ще се извършват със средства от БФП. За осъществяване на дейността по превоза на работниците на „МБАЛ Авис-Медика” ООД и „Андрееви” ООД от гр. Плевен до работното място и обратно, ще е необходимо да се извърши избор на доставчик за доставка на дизелово гориво. За обезпечаване на дейността по публичност и визуализация, ще се направи избор на фирма, която да реализира мерките свързани с публичност, визуализация и информираност. При избора на външни изпълнители за доставки и услуги ще се съблюдават принципите на икономичност, ефикасност и ефективност.
Дейност № 3 Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателите „МБАЛ Авис-Медика” ООД и „Андрееви” ООД за заетите в съответните предприятия, ежедневно пътуващи лица За осъществяване на тази дейност е изготвено подробно описание на осъществявания ежедневно маршрут. Направлението е гр. Плевен, паркинг на х-л „Ростов” – „МБАЛ Авис-Медика”, парк „Кайлъка” обратно. Курсът до работното място и обратно е 14 км., като той се осъществява ежедневно, поради непрекъснатия режим на работа на болничното заведение и полагането на 24 часова грижа за пациентите. На практика се предвиждат 14 курса на ден по 21,8 работни дни по 12 месеца, както и по 5 курса за съботните и 5 курса за неделните дни от годината. Поради гъвкавата организация на работното време на екипите, сменния режим, спешни прегледи, работа на кабинети, планови и извънредни операции, родилната помощ, нощни и извънредни дежурства, работещия в болницата медицински персонал е на работа по график. От организирания транспорт ще се възползват работниците на „МБАЛ Авис –Медика” ООД и „Андрееви” ООД. Планирания за изминаване пробег за 12 месеца /при работа 365 дни в годината/ е пресметнат на база описаните погоре данни, което представлява 64 714 километра. Моторното превозно средство с което ще се осъществява превоза е собственост на „Андрееви” ООД – МЕРЦЕДЕС 318 ЦДИ СПРИНТЕР, 10+1 места, регистрационен № ЕН3259ВС, дизелов двигател с ходов обем 2987 кубични метра. За установяване на разходната норма на горивото на транспортното средство са ползвани услугите на лицензирана изпитвателна лаборатория „ТЕХНОТЕС”. На 16.01.2013 г. е направено измерването на разхода на гориво в реални експлоатационни условия, направен е двоен курс, изминати са 28 км. и измерения разход на дизелово гориво е 16,70 л. на 100 км. При направените изчисления, разхода на дизелово гориво за 12 месеца /365 дни в годината/ за осъществяване на пробега от 64 714 километра е 10 807 литра. Водачите на МПС-то ще бъдат шофьори от „Андрееви” ООД , назначени на трудов договор във фирмата като шофьори. За изпълнението на тази дейност са предвидени двама висококвалифицирани шофьори, с дългогодишен опит и практика, защото средната продължителност на 1 курс отиване и връщане е 1 час, отчитайки се ограниченията за скорост, престой на светофари и условията на пътната инфраструктура в Защитената местност. Ежедневно ще се попълват необходимите отчетни документи от шофьорите поели ангажимента да организират превоза на работниците. Зареждането на дизеловото гориво ще се извършва от шофьорите регулярно от избраната за доставчик по проекта външна фирма изпълнител за доставка на дизелово гориво. За всяко плащане ще се спазват изискванията на ръководството за бенефициенти по ОПРЧР.
Дейност № 4 Осигуряване на мерки по публичност и визуализация В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: На сградата на двете фирми ще се монтират информационни табели за да се популяризира, че проекта е получил финансиране от Европейския социален фонд, чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Във всички, създадени по проекта документи, ще се постави необходимата визуализация. Ще бъда отпечатани и разпространени и 500 брошури за популяризиране на безвъзмездната помощ от Европейския социален фонд и ОПРЧР. Ще бъдат организирани 2 пресконференциии, начална и заключителна, за старта на проекта и предвидените дейности и отчитане на резултатите по проекта. Ще се публикуват две статии в регионална медиа. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 45 097 BGN
Общ бюджет: 41 512 BGN
БФП: 41 512 BGN
Общо изплатени средства: 41 512 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 41 512 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 24 899 BGN
2015 16 613 BGN
41 512 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 35 285 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 21 164 BGN
2015 14 121 BGN
35 285 BGN
В т.ч. Национално финансиране 6 227 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 735 BGN
2015 2 492 BGN
6 227 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз