Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0240-C0001
Номер на проект: ESF-2203-02-02010
Наименование: Европейски мерки за транспортна обезпеченост в хотел Биляна Бийч
Бенефициент: "Б И Г ХОЛИДЕЙС" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 04.12.2013
Дата на приключване: 31.10.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Бургас
                    Несебър
Описание
Описание на проекта: Общата цел на настоящото проектно предложение е да осигури мобилността на 52 лица, чрез осигуряването на транспорт до работното им място, което ще осигури запазването на заетостта на лицата и е предпоставка за разкриване на нови възможности за заетост и привличане на нови и по-добри кадри от региона
Дейности: Дейност 3: Визуализация и публичност на проекта Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на „Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия”. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, а именно:  Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите относно стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му;  Две информационни табели с данни на проекта, оповестяване на участието на ЕС и всички задължителни реквизити;  Отпечатване и разпространение на 100 бр. информационни брошури;  Публикуване на информация за проекта в интернет сайта на хотел „Биляна Бийч” В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Това се отнася и за предвидените правила за работа, методики и т.н Дейностите за информация и публичност ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговaтa целевa групa, а и сред широката общественост.
Дейност 2: Подготовка на тръжната документация и провеждане на процедурите за избор на доставчик в съответствие с правилата на ПМС №69/2013 г. В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. Дейностите са свързани с: 1. Избор на външен изпълнител за изпълнение на дейност визуализация и публичност на проекта; 2. Избор на външен изпълнител за доставка на гориво при изпълнение на дейност организиран транспорт до работното място; 3. Избор на външен изпълнител за изпълнение на дейност одит на проекта. Възлагането на тези услуги и доставки ще бъде осъществено в съответстве с реда, предвиден в ПМС №69/2013 г. и последващите му изменения, а така също и указанията, дадени в Ръководството за изпълнение на проекти по настоящата процедура. По този начин ще се гарантират принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация.
Дейност 4: Организиран транспорт до работното място Изпълнението на основната дейност по осигуряването на организиран транспорт до работното място на настоящото проектно предложение се предвижда да бъде реализарано посредством използването на автомобилният парк собственост на „Б и Г Холидейс” ЕООД. Дружеството разполага с нов и модерен автомобилен парк от водещи европейски и японски производители с марките: Ивеко и Тойота. Автомобилите са оборудвани с най-съвременни системи за сигурност и комфорт, а също така и отговарят на изискванията на обществеността за отговорно отношение към природата и ресурсите, поради факта, че автомобилите са икономични и имат по-малък CO2 отпечатък върху околната среда. Описаните в детайлната транспортна схема маршрути ще се изпълняват ежедневно за времето на изпълнението на проекта по три пъти дневно съобразно работните смени в хотела - до работното място и за транспорт до мястото на местоживеене:  6:30 – 15:00 – Първа смяна: кухня, ресторант;  8:00 – 17:00 – Редовна смяна: камериерки, администрация, подръжка;  15:00 – 23:30 – Втора смяна – кухня, ресторант. Изпълнението на дейността е насочена към реализиране на хоризонталните политики на ЕС и хоризонталните принципи на ОП РЧР, което е в съответствие с Европейската конвенция за защита правата на човека и основните свободи и на Европейската социална харта на Съвета на Европа. Ще се осигурят адекватни на потребностите на персонала социални придобивки под формата на съобразен с работното време и местоживеенето на лицата транспорт, което ще позволи на работещите в „Б и Г Холидейс” ЕООД да повишат своите доходи от труд и тяхната покупателна способност.
Дейност 1: Управление и координиране на дейностите по проекта С цел успешно управление и изпълнение на проекта е сформиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи:  Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;  Осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;  Извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;  Своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договaращия орган. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, редовни срещи на екипа с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на подизпълнител на отделните дейности, съгласно ПМС 69 и изискванията на Програмата.
Дейност 5: Одит на проекта След приключване на проектните дейности ще бъде изготвен финален технически и финансов отчет. Екипът на проекта ще бъде ангажиран с предоставяне на изискваната от ДО информация. Извършване на одит по проекта. Приключване на дейностите. Изготвени отчети за резултатите на проекта. Изготвен одиторски доклад.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Петрол АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 94 781 BGN
Общ бюджет: 15 944 BGN
БФП: 15 944 BGN
Общо изплатени средства: 18 956 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 15 944 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 18 956 BGN
2015 0 BGN
18 956 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 13 553 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 16 113 BGN
2015 0 BGN
16 113 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 392 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 843 BGN
2015 0 BGN
2 843 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз